Niet tevreden? Geld retour!

Terugbetalingsbeleid

Ruilen, je woont in Nederland, België of Duitsland

Zat de maat niet goed, wil je toch een andere kleur of een ander product?
Dat kan, je kan bij ons eenmalig gratis omruilen. Een tweede keer ruilen is ook prima uiteraard, dan betaal je mee met de verzendkosten.

Stap 1: 
Meld per email aan: info@hipinderegen.nl dat je je bestelling wilt omruilen.
Vermeld hierbij je naam, ordernummer en de item(s) welke je wilt omruilen en waarvoor. Als wij weten welk artikel je wenst te ontvangen, kunnen we deze alvast voor je reserveren en klaarleggen.
Stap 2: 
Bij de levering van je bestelling heb je een geprinte factuur van ons ontvangen, graag deze factuur weer mee terug sturen. Schrijf daarop; RUILING en graag ook even aangeven tegen welk artikel je wenst te ruilen. We sturen de ruiling direct uit, zodra we het pakketje retour ontvangen (je hoeft geen nieuwe bestelling te plaatsen).
Wil je een jas sneller ontvangen en niet wachten tot het pakket teruggestuurd is, dan raden we je aan een nieuwe bestelling te plaatsen.
Stap 3: 
Op reactie van je mail uit stap 1, ontvang je van ons een mail terug met daarin een (verzendlabel), deze kan je downloaden, uitprinten en het pakket naar ons terug sturen.

Zelf terugsturen? 
Dat mag ook, deze kosten zijn dan geheel voor de consument.

Retouradres:
Hip in de Regen
Zwaluw 8 
1722DH Zuid-Scharwoude

Hip in de Regen kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij Hip in de Regen aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen. Zorg ook dat je de zending voldoende frankeert, omdat we deze anders niet kunnen aannemen.

Zodra we je product hebben ontvangen en gecontroleerd, zenden we je het nieuwe product toe.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 

Ruilen, je woont in een ander Europees land

Zat de maat niet goed, wil je toch een andere kleur of een ander product?
Je kan bij ons het uiteraard omruilen, deze verzendkosten zijn voor jou. Volg onderstaande stappen:

Stap 1: 
Meld per email aan: info@hipinderegen.nl dat je je bestelling wilt omruilen.
Vermeld hierbij je naam, ordernummer en de item(s) welke je wilt omruilen en waarvoor. Als wij weten welk artikel je wenst te ontvangen kunnen we deze alvast voor je reserveren en klaarleggen.
Stap 2: 
Bij de levering van je bestelling heb je een geprinte factuur van ons ontvangen, graag deze factuur weer mee terug sturen. Schrijf daarop; RUILING en graag ook even aangeven tegen welk artikel je wenst te ruilen. We sturen de ruiling direct uit, zodra we het pakketje retour ontvangen (je hoeft geen nieuwe bestelling te plaatsen).
Wil je een jas sneller ontvangen en niet wachten tot het pakket teruggestuurd is, dan raden we je aan een nieuwe bestelling te plaatsen.
Stap 3: 
Op reactie van je mail uit stap 1, ontvang je van ons een mail terug met daarin een (verzendlabel), deze kan je betalen, downloaden, uitprinten en het pakket naar ons terug sturen.

Zelf terugsturen? 
Dat mag ook, deze kosten zijn dan geheel voor de consument.

Retouradres:
Hip in de Regen
Zwaluw 8
1722DH Zuid-Scharwoude

Hip in de Regen kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij Hip in de Regen aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen. Zorg ook dat je de zending voldoende frankeert, omdat we deze anders niet kunnen aannemen.

Zodra we je product hebben ontvangen en gecontroleerd, zenden we je het nieuwe product toe.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 

Retourneren, je woont in Nederland, België of Duitsland

Ben je niet tevreden en wil je een artikel(en) retourneren? Dat is uiteraard mogelijk. Je hebt het recht om een bestelling tot 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden, te retourneren.
Indien je een artikel retourneert brengen wij €7,25 retourkosten in rekening voor Nederland en €16,40 voor België.

Stap 1: 
Meld per email aan: info@hipinderegen.nl dat je je bestelling wilt retourneren.
Vermeld hierbij je naam, ordernummer en de item(s) welke je wilt retourneren. 
Stap 2: 
Bij de levering van je bestelling heb je een geprinte factuur van ons ontvangen, graag deze factuur weer mee terug sturen. Schrijf daarop; RETOUR 
Heb je meerdere artikelen besteld, geef dan even op de factuur aan welke retour komen en welke je eventueel gehouden heeft. Als het maar duidelijk is, dan komen we er wel uit. 
Stap 3: 
Op reactie van je mail uit stap 1, ontvang je van ons een mail terug met daarin een (verzendlabel), deze kan je, betalen, downloaden, uitprinten en het pakket naar ons terug sturen. Stuur het pakket binnen 14 dagen na aanmelding van de retour naar ons terug.
Stap 4: 
Zodra wij de retour hebben ontvangen, verwerken we deze zo snel mogelijk. Het retourbedrag (inclusief de betaalde verzendkosten van de heenzending) storten wij terug, op de rekening waar ook mee aangekocht is. Wij storten na aanmelden van het retour binnen 14 dagen het orderbedrag terug.

Zelf terugsturen? 
Dat mag ook, deze kosten komen in zijn geheel voor de consument.

Retouradres:
Hip in de Regen
Zwaluw 8 
1722DH Zuid-Scharwoude

Hip in de Regen kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij Hip in de Regen aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen. Zorg ook dat je de zending voldoende frankeert, omdat we deze anders niet kunnen aannemen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 

Retourneren, je woont in een ander Europees land

Ben je niet tevreden en wil je een artikel(en) retourneren? Dat is uiteraard mogelijk. Je hebt het recht om een bestelling tot 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden, te retourneren.
Indien je een artikel retourneert zijn de retourkosten voor jou, dit is per land verschillend en meestal gelijk aan de verzendkosten.

Stap 1: 
Meld per email aan: info@hipinderegen.nl dat je je bestelling wilt retourneren.
Vermeld hierbij je naam, ordernummer en de item(s) welke je wilt retourneren. 
Stap 2: 
Bij de levering van je bestelling heb je een geprinte factuur van ons ontvangen, graag deze factuur weer mee terug sturen. Schrijf daarop; RETOUR 
Heb je meerdere artikelen besteld, geef dan even op de factuur aan welke retour komen en welke je eventueel gehouden heeft. Als het maar duidelijk is, dan komen we er wel uit. 
Stap 3: 
Op reactie van je mail uit stap 1, ontvang je van ons een mail terug met daarin een linkje voor een verzendlabel, deze kan je betalen, downloaden, uitprinten en het pakket naar ons terug sturen. Stuur het pakket binnen 14 dagen na aanmelding van de retour naar ons terug.
Stap 4: 
Zodra wij de retour hebben ontvangen, verwerken we deze zo snel mogelijk. Het retourbedrag (inclusief de betaalde verzendkosten van de heenzending) storten wij terug, op de rekening waar ook mee aangekocht is. Wij storten na aanmelden van het retour binnen 14 dagen het orderbedrag terug.

Zelf terugsturen? 
Dat mag ook, deze kosten komen in zijn geheel voor de consument.

Retouradres:
Hip in de Regen
Zwaluw 8 
1722DH Zuid-Scharwoude

Hip in de Regen kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij Hip in de Regen aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen. Zorg ook dat je de zending voldoende frankeert, omdat we deze anders niet kunnen aannemen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.